Wednesday, June 16, 2010

20 TAHUN KEMUDIAN

Lebih kurang 20 tahun lalu, saya tidaklah seperti keadaan fizikal saya sekarang. Pada waktu itu,
saya masih lagi seekor sperma yang berenang-renang tanpa hala tuju. Sudah tentu ketika itu saya belum pandai menggunakan kamera.

Tapi, 20 tahun kemudian, saya sudah besar dan saya hanya mampu buat kamu baca entri ini. Dan yang paling penting, saya sudah berjaya tak mati selama 20 tahun.

Kepada Si Kekasih,

Terima kasih kerana sentiasa berada di sisi, suka dan duka. Saya sayang kamu!

Kepada kawan-kawan,

Terima kasih sebab sebab selalu membantu saya ketika susah. I will always remember that!
Kawan sampai mati.

To death,
Riez 20 - Death 0. Cuba lagi tahun hadapan. =)

Kepada semua,
Terima kasih sebab masih baca blog saya yang macam celaka ni. Maaf sebab lama tidak update. Biasalah, malas. Ok, selamat malam!

1 comment:

Orang biasa said...

epi birthday bro..haha