Sunday, September 6, 2009

SELAMAT PAGI DUNIA

Sekarang sudah jam 6 pagi dan aku masih tak tidur lagi. Ya, waktu, tidur aku seakan-akan sudah terbalik. Disebabkan aku tak dapat tidur, aku buat blog. Apa motif aku buat blog? Trend? Cemburu dengan kawan-kawan yang ada blog? Aku buat blog ini sebab aku rasa bosan sebenarnya. Mungkin aku perlukan sebuah tempat untuk aku luahkan pendapat-pendapat aku, idea-idea aku yang mungkin aku tak dapat luahkan secara lisan. Duh, introduction yang sungguh skema. LOL! Mari berkenalan dengan aku!
  • nama aku Riez
  • suka photography
  • suka muzik
  • suka seni
  • photoshop
  • lightroom
  • suka ambil gambar orang, tapi tidak suka digambar
  • UITM Sabah Student
  • Semester 3, Diploma in Public Administration
  • tidak suka menunggu
  • support Indie
  • tidak pandai bermain DOTA
  • pelupa
  • benci matematik
  • tidak pandai bermain gitar
Itu sahaja yang dapat aku beritahu buat masa ini. Maaf kalau blog ini jarang di kemaskini. Mungkin kerana kekeringan idea ataupun ditindis dengan timbunan-timbunan assignment yang diberikan oleh lecturer yag dikasihi. Terima kasih.

No comments: