Sunday, August 8, 2010

BILA SEMUA INI HABIS

Semalam saya baring. Saya fikir. Macamana nanti, kalau saya sudah dewasa? Kalau saya sudah tiada kawan-kawan untuk lepak sama-sama. Saya pasti rindu saat itu. Masa saya gembira dengan kawan-kawan. Ketawa dengan kawan-kawan. Sambut hari lahir dengan kawan-kawan. Semua kawan-kawan asal dari tempat yang berbeza. Habis belajar, semua pasti ada hala tuju masing-masing. Saya pasti rindu saat berkejar-kejar di hostel, saat bercuti bersama-sama ke pulau kecil. kawan-kawan lain pula, pasti nanti pasti kerja. Beranak pinak. Pasti saya rindu saat ni. Saat kita gila-gila remaja.

Saya harap kita tak tak pernah jadi dewasa. Nak kekal muda. Gembira sentiasa. Kawan-kawan...

Haih, kadang-kadang saya stress kalau terfikir benda remeh macam begini.

Lepas tengok balik video yang kita buat beberapa semester lalu, buat saya hargai masa kita sama-sama. Thanks for the memories.

2 comments:

Fasha Cullen said...

sya sgt suka ngan entry ne encek riz :). slamat b'posa :))

RiEZ said...

wahh...*tersipu2 malu.

hehe, thanx, hepi ramadan, selamat berposa juga.teehehe