Monday, March 7, 2011

MARI MAIN TAG

Main tag demi membunuh kebosanan. Layan!

1. Do you believe in love at first sight?
Tak mungkin. Orang buta juga boleh berkahwin.

2. Where is the place that you want to go the most?
Kemana-mana pun boleh, yang penting ada Megan Fox disisi.

3. If you can have 1 dream to come true, what would it be?
Jumpa doraemon dalam laci.

4. Do you believe in seeing a rainbow after the rain?
Only 'bow' comes after the rain. if rainbow does, it'll be called a 'rainrainbow'. Hehe...

5. If you win $1 million, what would you do?
Beli suma barang dari wishlist saya iaitu;
  • macbook pro
  • iphone 4
  • cinelli mash 2011
  • canon eos 7d
duit yang lebih-lebih tu saya simpan dalam bank, peram lama-lama.

6. If you meet someone that you love, would you confess to him/her?
Tak. Ego saya sebesar laut Cina Selatan.

7. Who are the top five people in the world you would wish to meet?
Keempat-empat anggota Teletubbies. Kalau boleh saya mahu tendang perut mereka, biar padan muka mereka kerana merosakkan zaman kanak-kanak saya. Lagi satu, Megan Fox. Sebab beliau serius hot.

8. Which type of cars I love the most?
Hummer H2 atau Evo warna kuning. Kalau dapat, saya adalah manusia paling gembira di dunia.

9. What do you think is the most important thing in your life?
Jantung.

10. Are you a shopaholic or not?
Saya boleh hidup tanpa kad diskaun Servay dan Parkwell.

11. What kind of electronic device/gadget you own that you like most?
Henfon Nokia E5 saya, boleh simpan toyol banyak-banyak. Awesome.

12. Are you in love?
Eh.. Macam tahu-tahu saja... **blushing blushing**

13. If given a chance, do you want to see your future?
Nope, tak adventure la hidup ni kalau boleh tengok future, kan?

Saya tag Barrack Obama, Nik Aziz, Afiq Zuber, Aydil Fazni, Rosyam Nor, Mustapha kamal, Mark Zuckerberg and YOU.